Tuesday, April 27, 2010

luv my family! hihi~ XD

well..my mom, my dad, anem n niza came last sunday....
yelah..alang2 pegi mngundi kn..
so, they all balik kmpung then singgah my house...
i was happy to see them! yelah...lme kot x balik...
mak bwk nasik n lauk from kmpung...(act, aku ingt nk je blnje mkn lua..tpi lwt daa)
ade mcm2 lauk siap...
dijdikan cte aku mmg lapa gle cz pas asar bru lunch kn..
melahap pnye mlahap..
anem lak dok dealing wif my printer...she wanted to print pics..
so..thnx to anis for her jarum-refill..hoho...xtw nk pngel pe... XD

mom brought along some fud for me...
wah..mcm time2 kt asrama dlu taw..trimasss mak... XD
n oso my new tdung...
my dad was rehat2 je ...n niza bz reading a magz..
gossiping n chatting blah2...
i made them simple drink...cz i duno hw to cook..hahaha
after that...cz they wanted to cntinue balik to kedah..
i teman them smpai parking...
n waved them gud bye...thnx for visiting me~~ luv u all!!!hihi~

n i walked home..slowly....smiling...
i love my family ~ =)


7.58pm
27 april 2010
tuesday~

No comments: