Saturday, September 5, 2009

pEti aiS~

huhahahahahha....
juz got from amik peti ais kt umah lame aku...
yelah...umah ku di seri mas nih bkn ade freezer ponn...
so, we decided, nak guna yg ada kt umah lame ku 2 jerrhh...

dgn bntuan alya ismail,..
ade la sorg pok cik nk tlg kami...
aku, alyaa n nisak pn brtolak lah ke sg,besi ngn alyaa poie jmpe pok cik 2..
dh jmpe...
trus gy rasa....a.k.a tmpat umah aku bersmbunyik...
smbil2 uh aku call bpak ku psl punye lah mnggelabah tkut sst jalan...ahhahah
ermm....lme btol dh tinggal...
jln mcm jauh la plak...hahahah

mse nk msuk area uh..
aku nmpk 'penchala link'...
a.k.a peristiwa hitam sesat di damansara....hahahhaha

ade bukit yg hijau..
beribu2 umah trbgkalai kt bkt.beruntung...
lombong2 terbiar...
tnh ccuk tanam,....
tanah bela itik dn jugak kmbing...
...aku xpernah nk perati sblm nih....hahahhahahah

smpai umah...
alhamdulillah...
rumah ku msih sperti dulu gaya nya...
anggun terbiar......hahahahahha

chewah..
perjlnan dtruskn...kitorg pn bkak lah sgala pintu yg mnghalang...
tiba di sliding-door kt depan...
huh!!lekat!payah nk bkak!!
hmpesss...hahahahha

tpi...
dgn terer nye,,..
pok cik uh bkak...dan kitorg trus mnyerbu msuk cari peti sjuk...
jumpa...alyaa ape lg...
dgn pro setelkn freezer uh dgn nisak...
aku usha dpur..ne taw ade brg2 len nk amik...
aku offer mesin bsuh ngn radio..diorg tamaw...
tv ngn rak kasut pn xjdik amik,...

dh siap2,
ltk freezer uh dlm van..aku naek atas...crik bntal...
crik gak kimono aku...dn sah lah xjmpe! tinggal kt skola weiii,...adeiii laa...

ermmm...xpelah...
kitorng pn blek jek umah....

smpai...
dior dh ready dpn pntu lif...
pasg siap~

beres...

alhamdulillah..
trimas sumerr.... >_<

No comments: