Friday, September 4, 2009

buke pose beramai2~

ahah!
yesterday was wonderful!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
buke puase rmai2 kt umah sopi...
d plan was made earlier sehari kowt...
so then, the guest list n menu were made...(mus,muna n sopi nye keje kowt..)

hahahhaha
so, here's d guest list...
  • mus
  • muna
  • madi
  • nani
  • amani
  • aku
  • tiyah
  • bihah
  • bilah
  • zana
  • akma
  • aja (baju kurung girl...ahax~)
  • yuri
  • chia
  • judin
  • paih
  • alep
  • wan
  • sopi
  • pokka
the menu plak....
  • asam pedas pari - muna
  • paprik - mus
  • telur goreng masak kicap - aku & amani
  • roti jala & kari - bihah, bilah, akma, zana & aja
  • puding cocktail - bihah, bilah, akma, zana & aja
  • puding milo - bihah, bilah, akma, zana & aja
  • nasi putih - bihah, bilah, akma, zana & aja
  • air teh ais limau - bihah, bilah, akma, zana & aja
  • udang goreng tepung special - nani & madi
  • kerabu kaki ayam - tiyah
  • kek batik - tiyah
yg tolong beli brg...wahhahahha rmai ah plakk....

pe2hal...
pas mkn....alhamdulillah...sume kenyang...
judin n alep mkn bersungguh abess...tgk diorg pon rse knyg ah...hahahha

then...
pas smyg magrib tgk final destination 4...
ermm...cliche seyhhh...
geng bihah kmas dpur...trimas gile ah =)

pehtu...
sopi dh stat mengibas sejadah nk terawih....
lagak seorg imam lah tu... .>_<
ahaxx~

masing2 pn bgun n follow ah insrtuction yg tlh diberikn,,,,,
yg len gy kemas2 dapur....

yg x smyg...gy sambong tgk fd4 yg agk bosn uh...hahahhaha
pas terawih...
ader yg nk balik...
aku stay lgik....tgk futurama....
then...tbe2 mus ngn muna kechohh...
diorg jmpe iron rmbut alep...
adeshhh...
msing2 nk try....
...err...trmsuk aku skali ah...hahahha...sje nk timba pgalaman kn....hahhaha

dh bosn...aku kua...
aku xigt pe aku wat...
then...nmpk wan main gita...
aku,aja ngn yuri pn usha la...
mcm2 lgu gk dye main...
tpi aku plg ske dye main kotak hati...huhu =D
kn best klo balak aku reti men gita...
mmg cair ahh...hahahah

aku dok usha wan main gita lg...
...mcm best..lgpn aku dh lme xsmbung blaja men...
mnyebabkn aku lupe blek not...hahahha
so...wan pn ajar la......
.........................yeshhh!!!
but...jari aku pndek...mne la smpai kn...dah terkial2...hahahahha
then..zana join...perghhh...
skali ajar jek dh terer....mmg pergh ah!!
jelezz aku...hahahahha

then...
mus mintk main kgu coz dye nk nynyi....
seb bek umah uh xrntuh dga sore ko mus....hahahhah XD

lepak pnye lepak....
dah pkul 12 lbh...aku pn anta la zana blek ngn scooter ksyg aku uh...

errmmmm....
night breeze was calm....n cool....
...but, juz 2 feel it touching your skin....
made u feel tat something wasn't rite....
...u look up...down...left n right...
....nobody was there.....
...cheras was so quite n mute....and...
....u were...alone...


hahahahhaha
so then..
i went home la....
mmg angin mlm kt area flat ngn seri mas condo sunyi....scary beb...
hahahahaha
aku end up kat bilik...
on9 smbil tgk pink panther 2...xde ah loser sgt...best jek...
then... slept~~~~


pe2hal...
arini sgt best....
i luv my friends n felt really grateful 4 having them as my friends >_<

thank you GOD!! X)

No comments: