Wednesday, January 26, 2011

Kambing Oh Kambing...

Siang tadi...aku balik dari Sungai Petani, jalan2 naik moto.....
on the way balik.....
look what i saw......
25 jan 2011 :  KAMBING!!!!! XD

i was soooooooooooo excited....terus park moto aku dan berlari ke arah kambing2 tersebut...
tapiiiiiii....apekan daya...
kambing2 comel tersebut terus belah...hoiiii...aku nk pegang korang sekejap pon xleh kee...
penat aku dok mengembek pon diorang leh wat dunno jekkk kannn.....
aku nk tangkap gamba pon jual mahal....ciiitttttt...xpe2.....
aku nih pecinta alam tao, aku cume nak pegang korang jeee....
nape korang lariiii......sob sob sob T_T


25 jan 2011 : menatang masam budak2 skolah suke

bakso as minum petang...nampak plak budak2 skola dok beli natang di atas ni...
disebabkan curiosity yang tinggi, aku pon sebat the last bottle....
hasilnyeee.....errrrrrghhhh!!! masaaaaaaammmmmm shheeeehhhhhssssss....... +_+


psssttt...aku dah usha canon yg aku nak angkat uh...
perghhh...pasni leh beliiiiiiiiii......tokey kedai uh leh plak api2kan aku ngn canon 55od impian aku..hadesss....bajet larikkk..xleh-xleh.... +_+






8.53 pm
25 january 2011
tuesday~

2 comments:

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

uit..nak pegang kambing?..tunggu raya korban..hehe

honeymyst396 said...

hahahah iqbal....bese rye korban org semelih lembu worr...
mne de kmbing..sob sob