Saturday, November 14, 2009

mkN d piZza hUt~

huahhahhahaha.....
on jumaat 13th nov 09...najay ajak mkn kt pizzahut maluri..
perghh...
sungguh bermurah ati ye ko najay....tenkiu2...
well...
aku pn bertolak la....nek bas...
n smpai lewat cz aku trlpas bas...(bas lalu dpn mata aku time aku bwk moto blek dri kdai)
n...ble aku smpai...
aku nmpk najay tga dok ngadap takotao dpn laksa shack...
....lengkap brbju kurung biru....
......berkasut merah???

lntas ku gelak kn beliau...dan trus ku dpt penangan...''babi!!''

adeesss....
cntekkk doooww....hahahahha
arini hepiii....
najay blnje aku mkn pizza..
kitorg amik set 3 n add on chicken wing n spagetiiiiiiiiiiiiiii!!!weehoooo!!!
seleraa abesss~~

alhamdulillah~~~
thnx najay~~~ >_<>

aku pn bg la najay dolfin yg ku beli kt downtown smlm...merahh...
hahahah
n dye brkate...
yg dolfin uh teddy bear 1st dye...waduhhh...benerenn???

dye hepii...2 yg pnting!! =)

so...berbaloi aku pusing downtown smlm nye ngn alya,andsaler,anis,nisak n mwr...
smpai kne thn polis...hahahhaha

then...
kitorg msok jusco...
ade blood donation!
yesza!!ku pn trus dduk isi borang...
najay lak kne gy klass (dh lbih dri stgh jam lmbt pn kewl jekk...) gile ah...hahahah
then....
derme drh...
jmpe gk syahir n acap gy mintk keje...

n now...
tgn aku lebam...
sal pe ek...
dlu aku drme drh elok jekk....
@_@



9.03 pm
saturday
14 november 2009~

1 comment:

Atteya_Azmi said...

uit.. ak ltak link ko kat blog ak erk..:p